onsdag 12 augusti 2009

Stan idag





Var först på Wilgots dagis idag, var trevligt, blev visad runt, fick massa info. Var en liten tjej som tokskrek efter sina mamma hela de 45 minuterna jag var där, det gick tydligen inte så lätt med hennes inskolning, så mammig stackarn, hoppas inte det kommer bli likadant med Wilgot. Skulle kännas hemskt om han skrek under hela den tiden jag var borta från honom.

Sedan åkte jag in till stan köpte kläder på Lindex och H&M för mina presenkort, jeans på Lindex och toppar, Linnen och en stickad tröja på H&M. Kikade även in på barnavdelningen på Lindex, mycket höstfint har kommit in, Emil i Lönneberga och mumintrollet kläderna hamnade på favoritlistan, även supersköna jeans med mudd i midjan och fotslut, något som inte var fint, då jag inte gillar dessa tryck, är kläder med tex spiderman eller stålmannen på, inget jag själv skule köpa till Wilgot. Kollade även runt lite på kulturkalaset, luktade gott med all mat. Efter det åkte jag till Munkebäckstorget och mötte upp Micke och Wilgot, käkade mumsig pasta på Torpa restaurangen, Wilgot mumsade på pizzabröd. Micke och Wilgot hade varit ute och promenerat och innan vi träffades, ja Wilgot sov även en stund såklart, en sådär 1,5 timme under tidens som Mcke promenerade runt.

Imorgon vaccination av katten. Liseberg blir det någon dag när vädret tillåter, fredag kanske, skall ju bli skitväder i helgen igen.

Hoppas namnbanden kommer imorgon så att jag kan börja namna Wilgots kläder.

Inga kommentarer: