lördag 29 augusti 2009

Igår var vi hemma på förmiddagen, promenerade, lekte lite i trädgården och busade runt här hemma. Hade tänkt gå Till Nol efter Wilgot sovit middag och leka lite på lekplatsen men lagom tills vi skulle gå började det vräka ner. Så det blev till att vänta tills Micke kom hem så vi kunde ta bilen istället. Mina föräldrar var ju hos Fille så därför åkte vi dit så Wilgot kunde få träffa sin mormor och morfar. Åt en riktig god tacosgratäng. På kvällen vaknade Wilgot runt 22.00, ville inte somna om så jag gick upp till han och la mig och läste lite, då piggnade busungen till och somnade inte om förrän 00.00, låg och pratade, pilla i mitt hår, veva runt i sängen.

Idag åkte vi till min farmor en stund, tänkte åkt till Liseberg efter det men det började regna och klockan blev så mycket så vi åkte hem istället, köpte lite god thaimat istället. Får bli Liseberg nästa lördag om vädret är ok då. Idag sov han till 07.10, härligt.

Inga kommentarer: