tisdag 11 augusti 2009

Regn idag :-(

Blev inget Liseberg idag, regnat hela dagen, så tråkigt, blev en snabbis till Ica sedan har jag varit hemma hela dagen, städat och börjat packa om lådor i källaren, tråkigt jobb men det måste tyvärr göras. Ja och tvättat alla Mickes gamla leksaksbilar så att Wilgot kan leka med dom senare, typ nästa år eller så. Hittade Mickes lego också, det måste också tvättas, funderar på att låna Filles tvättstuga för att göra det, blir för mycket lego för vår maskin. Micke och Wilgot tog en promenad till Fille medans jag städae.

Imorgon skall jag på info på Wilgots dagis sedan bär det av in till stan, tänke kika runt litegranna, Micke och Wilgot skulle nog ut på en promenad någonstans, och lite bus på någon lekplats kan jag tänka mig.

Fick arbetsgivarintyg från SU idag, nu väntar jag på intyg från försäkringskassan och SÄS, hopas det kommer imorgon så att jag kan skicka in allt till akassan. Uppdaterat CV idag och filat lite på personligt brev.

Kikat runt lite på tradera etfter vinteroverall till Wilgot, fanns inte så många från Reima, skall kolla upp hur bra Didriksons och Polarn och Pyrets overaller är, finns ju test för vinteroveraller. Vet att Copps overaller fick bäst i test förra året, även Reima.

Inga kommentarer: