lördag 30 augusti 2008

Sovmorgon idag, första gång på över 7 månader

Idag blev det äntligen av, för första gången sedan Wilgot kom ut var det Micke som fick gå upp med han idag, har tänkt göra det hela sommaren men har tyckt det varit enklare att gå upp, men idag tog lillkillen sovmorgon ända till 06.00 och då gick jag in till Micke som sover i rummet bredvid och lämnade över honom, sedan låg jag kvar i sängen ända till 08.00, så länge har jag inte legat i sängen sedan Wilgot kom ut. Det gick bra utan skrik och gråt från Wilgot sida. Så nu kommer det bli så att Micke får gå upp med lillkillen en av dagarna på helgren, jag måste också på lite sovmorgon.

Problem med maten idag, han älskar ju mat, helst varm mat, gav han vid 12.00 och 17.00, båda gångerna kräktes han ut maten med en gång efter han ätit klart, (över hela sig, golvet och mig) det var olika sorters mat de två gångerna, men båda gångerna var maten blandad med havremjölk för att den skulle bli lite lösare. Provade på nytt med mat vid 19.00, utan havremjölk i, då kräktes han inte upp den. Undra om han är känslig mot havremjölk. Han har kräkts upp maten flera gånger tidigare, känns som om det många gånger varit när jag haft mycket havremjölk i. Skall inte ta havremjölk i under några dagar och se vad som händer och sedan testa med havremjölk igen.

Inga kommentarer: