lördag 23 januari 2010

Stackars Wilgot flög med ansiktet rätt ner i golvet tidigt imorse, han hann inte ta emot sig med händerna och slog i munnen. Blev en ordentlig fläskläpp och ett köttigt sår på insidan, tänderna ser ut att ha klaratb sig. Får väl skicka en anmälan om det till Trygghansa ifall det skulle bli något med tänderna längre fram.

Annars var han hos sin farmor och busade runt några timmar idag medans vi var på bio, såg på sherlock holmes , har två biobiljetter kvar så det blir väl att vi går på bio igen lite längre fram innan lillknodden titttar ut förstås.

Annars har det inte hänt så mycket mer, igår var vi ute och lekte en stund på förmiddagen och i torsdags var han på dagis.

Kollat fel på när jag skulle jobba, jobbar inte imorgon utan det är den 24 februari istället, inte van vid att de frågar om ett datum så långt i förväg, tur jag upptäckte det idag. annars har jag sökt en del undersköterske och sjukgymnastjobb.

Wilgot fick present från Fille idag, en bil och en bilmatta, Wilgot lekte med det en stund när han kom hem.

Inga planer för imorgon, planen var ju egentligen att jobba, det enda jag vet är att jag har sovmorgon :-D, skönt för idag gick Wilgot upp 05.15.

Inga kommentarer: