lördag 2 januari 2010

Bakat idag

Blev en del bakat idag Tekakor, kanelbullar och 4 danska rågsurdegsbröd. Annars har vi tagit det lugnt. Tog en promenad själv när Micke kommit hem runt Alafors, ner till himlabacken, tog väl dryga en timme, härligt men kallt väder, skönt när det är sol och klarblå himmel, tog på mig Canada Goosejackan så det fanns ju inte en chans att jag skulle frysa liksom :-). Ja varm är den ju, inget jag skulle ha på mig annat än när jag är ute och promenerar eller typ åker pulka med Wilgot.

Imorgon blir det en sväng in till stan, vill kika lite på rean, fast det finns väl inget vettigt kvar att köpa, synd man inte vet om lillknodden är en tjej eller kille, då kunde jag köpt lite kläder på rean, tror själv det blir en kille denna gång med . Så det gäller att börja fundera ut vilka killnamn vi gillar. Tjejnamn har jag redan.

Snöar lite ute nu ikväll med, härligt.

Inga kommentarer: