söndag 10 januari 2010

Lugn dag idag

Var i stan igår, skönt att komma hemifrån ett tag, blir väldans tråkigt att gå hemma med Wilgot en hel vecka, men imorgon är det dags för dagis igen, var ju 2 1/2 vecka sedan sist och imorgon mvc-besök för mig. Micke och Wilgot var i Partille och hälsade på Wilgots farmor en stund medans jag var i stan, något Wilgot tycker är jättekul. Mickes bror och Michaella kom också dit så då hade Wilgot verkligen någon att busa med. Idag har vi bara varit hemma, Wilgot var ute och lekte på förmiddagen och jag tog en timmes promenad när Wilgot sov, var ju bara 5-6 minus så det var inte kallt, tog en promenad vid Furulunds parken och motionspåren där. Kollade på bebiskläder på rean, men allt är ju antigen ljusblått eller rosa, inga neutrala färger alls på rean, fanns lite söta kläder på Cubus på rean, självklart slut i storlek 56, 50 är för lite och 62 vill jag inte köpa ännu, blir det en kille har vi ju ändå kläder efter Wilgot, blir det en tjej får man köpa efterhand.

Annars har jag skickat in en hög med ansökningar, några undersköterskejobb, habilteringspersonal och sjukgymnast.

Busungen försöker få tag på Äpplen



Inga kommentarer: