torsdag 28 januari 2010

Klippt mig idag

Åkte in till stan och klippte mig idag, så skönt att få det klippt och jag är helnöjd, chansade och åkte till Salong Fabolous vid Landala Torg där jag klippt mig många tider, han hade tid och det kostade bara 200 kronor. Skall ta och tona håret i morgon tänkte jag.

Annars gick det bra på dagis idag, Wilgot var glad när jag lämnade honom och grät inte alls, skönt. Men jisses vad halt det var i morse, på vår trappa ut var det ren is, livsfarlig att gå nedför och gångbanorna plogades ju igår men saltades/sandades inte då så det var blankis, inte kul i nedförsbackarna. Men sedan efter dagis hade det sandat och vädret var ju underbart, så härligt med sol och lite värme, fast nu är det 8 minus ute igen.

Ja här är Wilgot helnöjd, har fått en glass något vi inte haft hemma på jättelänge.





Inga kommentarer: