lördag 24 januari 2009

Var i stan idag

Var i stan idag, själv, killarna fick vara hemma och roa sig själva, gick hur bra som helst, lillkillen var tydligen väldigt trött vid 14.00 tiden och han och Micke gick upp och la sig i dubbeslsängen, lillkillen somnade tydligen rätt fort, skönt att han kunde somna utan mig och amning, fast idag var han nog extra trött pga av sin förkylning.


I stan köpte jag lite saker för smycketillverkning på Inex och Panduro, köpte godis på 4-gott och två par byxor på Lindex , de hade kostar 399:- styck, nu fick jag den för 34 kronor respektive 49 kronor, billigt det, halva reapriset samt två kuponger på 50 kronor rabatt. Skönt att bara kunna gå runt för mig själv. Blir nog en sväng till stan snart igen, om två veckor eller så, måste klippa mig, den gången vill jag nog även bara sitta ner och fika på något trevlig fik.


Väl hemma lagade jag till fyllningen för jättepirogen vi skall ha imorgon när min brors familj komer hit samt en blåbärscheescake, och byt gardiner i köket då julgardinerna satt uppe fortfarande.


Wilgot går mer än kryper nu kul, inga jättesträckor, idag gick han från vardagsrummet och ut i köket till mig, över tröskeln och allt, så nu är det nog inte långt kvar tills han mer och mer kommer att gå istället för att krypa.

Inga kommentarer: