lördag 3 januari 2009

Ryggaskott, aj, aj, aj

Har fått ryggskott så härligt, gör ont hela tiden typ, fast värst när jag ställer mig upp eller försöker gå, går inte att bära Wilgot alls, vilket han blir ledsen över. När jag vilade med Wilgot kom jag inte upp ur sängen, gick liksom inte att ställa sig upp utan att det gjorde så ont och benen vek sig, kunde inte rätta upp ryggen alls eller stödja på benen , Wilgot var i sängen och förstod inte varför mamma inte ville ta upp honom, han låg i dubbelsängen med mig och jag var livrädd att han skulle krypa ur och ramla ner, han skrek allt mer hysteriskt, fick typ släpat fram mig till dörren efter många om och men, tog hjälp av sängen och byrån, och fick ropat på Micke, lillkillen ville inte sluta gråta för det, ville ju mamma skulle gå och bära runt honom, men det fungerar ju inte, ja, ja det blir bra om några dagar, ryggskott är inte hela världen, finns 100 gånger värre saker att råka ut för. Så idag blev det tyvärr ingen långpromenad.

Inga kommentarer: