onsdag 28 januari 2009

Bättre idag

Wilgot mycket bättre idag, iallafall inte feber på över 40 grader, äter och dricker inget fortfarande, vill bara amma och allra helst bli buren, leker bara kortare stunder på golvet, fast igår när jag gick hemifrån en stund lekte han på golvet hur bra som helst, rolig prick den. Så nu vänder det iallafall åt andra hållet. Igår var han inne hela dagen, blir väl så idag med.

Kycklinggrillspeten med jordnötsås blev riktigt bra igår, såsen blev god, precis som sådan man får på thairestauranger, så den kommer jag nog göra även i fortsättningen, blev över kyckling och sås igår så det får bli det till middag idag med.

Annars borde jag försöka komma igång med scrappandet igen, har ju inte gjort Wilgots alla måndads-Lo ännu, samt försöka komma igång med lite smycketillverkning, kan bara inte bestämma mig för vad jag skall börja med. för smycke.

Och lite goda havretekakor är jag också sugen på att göra.

Annars är det väldigt gott med ett glas Pepsimax just nu.

Inga kommentarer: