måndag 15 december 2008

2 sortes julgodis klart

Så nu har jag gjort Rocky road fudge och Leilas cornflakes crisp, står att stelna i kylen, cornflakes crispen skall chokladdoppas sedan.

Lillkillen var hopplös i natten som var, vaknade nog en sådär 6 gånger tror jag, ändå fick han amma vid 23.30 och även 04.00, då jag hoppades det skulle göra att han sov en stund till, efter mycket buffning sov han till 06.30, han sov väl så länge eftersom han vaknade så ofta under natten, annars brukar hans dag börja vid 05.00.

Kissen är heltokig ikväll, springer bara runt och jamar, vet inte vad det är med henne, inget hjälper och man blir tokig på att lyssna på hennes jamande tillslut.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!

Du vann i min kommentatorstävling i bloggen. Jag skulle behöva en adress till dej... är du medlem på något av pysselforumen pyssel.net eller Scrappiz? För därigenom kunde du isåfall PM:a din adress till mej, användarenamn ANNAANNA (med dubbla A i mitten)på båda ställena.

MVH/ANNA