måndag 31 maj 2010

Wasabröd Cereals och Buzzador


Är med i Buzzador och har nu varit med i min första kampanj vilket var att testa de nya flingorna från Wasabröd, fick hem 2 paket av varje sort. Helt klart godkända flingor, båda sorterna var mycket goda enligt mig, inte söta vilket är bra, vill inte äta sötade flingor. Innehåller runt 70 % fullkorn och 14 % fibrer. Den ena sortern är naturell och den andra med torkade äpplebitar i. Krispiga precis som jag vill ha dom, en god blandning av olika 4 slags flingor grova flingor. Kan mycket väl tänka mig att köpa dom igen , fast det är ingen ide att köpa dom till Micke då paketen är små och skulle kanske räcka tre gånger om Micke äter dom, blir lite dyrt i längden. Det står att de är 11 portioner i förpackning, men skulle jag dela upp de i 11 portioner så skulle de bli väldigt små portione som jag inte skulle bli mätt på. Ja nyttiga goda flingor med massa fibrer som jag kan tänka mig att ge som frukost till Wilgot med lite yoghurt. Även de andra jag bjudit flingorna på har tyckt om dom och kan tänka sig äta dom igen, fast en person som är van att ha socker på flingorna tyckte de var lite osötade och föredrog att strö på lite socker.


Inga kommentarer: