tisdag 25 maj 2010

Kul natt

Ja så är klockan bara 04.45, har varit vaken sedan 02.00 då Wincent har maratonätit sedan ha la sig igår, eller så tror han visst jag är en napp eller så, klockan 03.00 så orkade jag inte med det längre så jag gick upp och bar han i bärsjalen en timme men inte somnade han för det, vaknade så fort jag la ner honom i sängen och var pigg, nu ligger han i babysittern en stund för att snart få åka ner i bärselen, någon amning orkar jag inte med just nu, han har ätit sig mätt så det räcker ändå, sista gången kräktes han bara upp det ändå, finns ju liksom inte plats för hur mycket mjölk som helst i hans lilla mage. Så det blir nog en underbar och regning dag, funderar på att avboka BVCWilgot säkert måste vara hemma från dagis idag med. Det tråkiga med att Wilgot är hemma idag är att jag inte kan lägga mig och sova när Wincent behagar göra dt sedan, får hoppas Wilgot sover middag idag så jag får lite sömn då, fast det beror förstås på om Wincent också vill sova då.
Stoppade Wincent i bärselen nu och han somnade på några minuter typiskt, ingen ide att lägga sig nu ändå då Wilgot säkert vaknar om ett tag, typ lagom tills jag hunnit somna. Ja det var en grävling och bökade runt här på gräsmattan förut, letade väl efter mat fast det finns det ju ändå inte på vår gräsmatta.

Inga kommentarer: