fredag 18 september 2009

Promenad idag

Gick bra på dagis igår, skrek när jag lämnade honom men tysttnade innan jag hunnit knyta skorna. Sov som vanligt då jag hämtade honom. Hade inte ätit lunch, men smakat på allt iallafall och det är ju ett framsteg. Sover oroligt vissa kvällar säkert dagis som gör det, peppar, peppar så somnade han rätt fort ikväll, hoppas han sover tills jag går och lägger mig.

Idag tog vi en promenad till Nödinge, var tvungen att byta vantarna jag kpte till Wilgot igår, de visade sig vara trsiga när jag kom hem, som tur var hade de likadana vantar i Nödinge, köpte ju en matchande mössa också.

Annars bakade jag kärleksmums till Micke, han gillar ju det och så fyller han år idag.

Imorgon scrapbookingträff hela dagen, från 9.30 till 22.00, rekordträff, runt 255 anmöälda, så mycket folk blir det, brukar väl vara runt max 60 annars. Skall nog bli kul. Har ju inte scrappat på 5 månader så det tar väl ett tag att komma in i det igen, sedan blir det en hel helg med scrapbooking i slutet på oktober.

Inga kommentarer: