tisdag 29 september 2009

Jobbiga kvällar

Dagis går bra, han skriker inte längre när jag lämnar honom, iallafall inte om hans favoritfröken tar honom, i dag sträckte han armarna mot henne så att just hon skulle ta honom, han är rolig han, äter och sover gör han, så nu fungerar det som det skall.

Tur han äter där för det gör han inte hemma, en halvsmörgås till frukost och några skedar flingor igår, inget till middag och 1/4 tekaka till kvällsmat, jisses han måste vara proppmätt, likadant till frukost idag, två tuggor bröd och skinka, lite välling och en banan, ja han äter väl om han är hungrig.

Kvällarna är inte fullt så roliga nu, både i söndags och igår vägrade han sova om jag och Micke inte är där, han somnar men vaknar så fort vi går därifrån, inte alls kul, för inte vill jag lägga mig vid 19.00 liksom, igår höll vi på till 20.30 sedan fick han sitta med så att vi kunde äta kvällsmat åtminstone, sedan var det bara att gå upp och lägga sig och han sov med en gång förstås, bara jag är där.

Så nu har jag gnällt av mig lite :-)

Härligt men kallt väder idag iallafall. 0,2 plusgrader när vi gick upp.

Inga kommentarer: