torsdag 19 november 2009

Toppendag på dagis

Det har gått mycket bra på dagis idag, för första gången sedan han började där var han glad när han kom till dagis, brukar alltid börja gråta den sista tiden när jag tar ur honom ur vagen, nu tittade han bara in på de andra barnen genom fönstret och var jätteglad, äta sa han, han såg att de åt frukost, var glad när jag tog av honom kläderna och när vi gick in till de andra, sträckte ut armarna mot favorrtfröken och ville gå till henne med en gång, pratade om att det regnade ute, brydde sig inte alls om att jag gick, tänk om det alltid kunde vara så, han var där till 15.45 idag och varit glad och go hela dagen och ätit massa fisk och potatis med sås.

Var ju Micke som hämtade honom idag för första gången, inga problem,Wilgot lekte när Micke kom, vd vet jag inte, men ett stetoskop hade han runt halsen iallafall, kanske de andra barnen lekte doktor eller så, gått bra här hemma, hörde att han var glad när jag ringde, somnade på 30 minuter tror jag utan gråt efter mamma. Ja har varit en bra dag för Wilgot idag.

Hoppas på sol imorgon, rätt trött på regnandet nu, lite solsken vore inte dumt, allrahelst inte på lördag då jag vill gå på Liseberg.

Gick bra att jobba, skrivit upp mig att jag kan jobba alla dagar under december, utom självaste julafton.

Inga kommentarer: