söndag 1 november 2009

Partille idag

Var i Partille idag och åt middag hos Wilgots farmor, mycket gott och trevligt, Wilgot fick värsta energin och busade runt som en tok. Var skönt att komma hemmifrån ett tag, var hemma hela dagen och Wilgot har ju varit hemma ända sedan han blev sjuk i tisdags, inte ens lekt utomhus utan vi har bara tagit en promenad varje dag, så för honom var det kul att få hitta på något och komma hemifrån. Imorgon dags för dagis igen.

får ta och ringa chefen på äldreboendet och säga att jag kan jobba när som helst och kolla om jag skall gå bredvid mera, finns ju två avdelningar till och den ena jag gått bredvid på när vi var löpare på kvällen var jag inte mycket på så den kan jag inte heller.

Ja ingen är gladare än Wilgot nu när clementinerna kommit, kan utan problem äta fyra på raken och ändå vilja ha mera, inte ens en glass kan slå clementiner.

Inga kommentarer: