onsdag 11 november 2009

Ingen rolig natt

Var en riktig skitnatt,armen har värkt och gjort ont, sedan vaknade jag vid 01.00 med huvudvärk, ont i hela kroppen/leder, illamående och feber, inte alls trevliga biverkningar av vaccinationen, en del kan ju tyvärr få det så, tur det bara blir en spruta, fast jag ångrar inte att jag tog sprutan, hellre en dag med miniinfluensa än att jag riskerar att åka på den riktiga svininfluensan och då kan bli kanondålig i flera dagar, tagit alvedon nu så får jag hoppas det släpper lite snart. Är rejält seg i kroppen just nu.

Ja Wilgot var lika tokig i natt han, sov oroligt mellan 01-00-04.00, gnällde mycket och ville bara sova på mig, mindre ul när jag inte mådde bra, han var väldigt snorig/täppt i näsan, kanske var det de, eller så drömmde han mardrömmar.

Inga kommentarer: