torsdag 26 november 2009

RUL avklarat

Var på rutinultraljud idag, allt var bara bra med lillknodden son vinkade och höll på, bf blir 21/4 så då är jag i 19+0 idag.

Efter ultraljudet handlade vi lite på Willys, käkade lunch på en restaurang vid järnnringen, var kina- husmanskostbuffe, kanongott, blev ris, kycklingryta, biffgryta, lite pizza och pannkakor, en salig blandning men gott. Fanns även ärtsoppa, någon annan gryta, massa olika friterade saker som typ kyckling, kött, räkor, gillar absolut inte friterat så det hoppade jag över.

Går bra på dagis för Wilgot, ledsen när jag lämnade över då det inte var favoritfröken som tog emot honom, ätit bra på dagis, var fisk idag, soppa igår. Han verkar äta allt på dagis, bra det.

Blev bara jobb till 17.45 igår, blivit någon miss så jag stod inte uppskriven till 21.00, kollade mailen när jag kom hem, visst skulle jag jobbat till 21.00, inte mycket att göra åt, flexpoolen har blandat ihop det och skaffat en annan vikarie till 21.00.

Käkat lite nybakat lussekatter, himla gott med saffran i. Det enda julstök som är kvar är attsätta upp julgardin i köket och adventsljusstakar, något annat julstök behövs inte då vi inte firar jul hos oss, skönt att slippa det, ja en färdigkokt julskinka som jag griljerar blir det allt innan jul och eventuellt pepparkaksbak med Wilgot, lite tråkigt bara att hemmabakade pepparkakor inte är lika goda som köpta :-)

Inga kommentarer: