lördag 16 maj 2009

Hittat en klänning

Wilgot var vaken i natt som var mellan 00.00 och 01.30, alltså 1,5 timme och skrek större delen av tiden, svårt att veta om han tokskrek för att han inte fick amma eller hade ont i magen, var glad en stund och lekte med nattlampan, försökte ge lite välling men det ville han inte ha, tillslut lade han sig på mage, släppte några rejäla fisar :-D , lugnade ner sig äntligen, tittade på sin nattlampa och somnade om , sov sedan till 06.00, hoppas det inte blir så i natt.

Idag var jag på Allum med min lillebror och köpte kläder till bröllopet, hittade tillslut en klänning på Kapp Ahl, såg den i skyltfönstret men hittade den inte i affären, precis när jag var på väg ut så såg jag en expedit med just den klänningen, de hade en kvar och som tur var det i just storlek 36/38, small, hittade även en kofta att ha över, eller det heter kanske bolero, vet inte riktigt.

Sedan for vi in till stan och kikade där lite.

Micke tog med sig Wilgot till Gun-Britt, det hade fungerat jättebra, och Wilgot har ätit jättebra idag, även när Micke har matat honom, så har det inte varit innan. Vet inte om magsjukan har gjort honom mer hungrig, han gick ju ner en hel del eftersom han inte åt något på över en vecka och kräktes varje dag, eller om det beror på att han inte längre få amma på natten.

Han var iallafall glad när jag kom hem och busade runt. Var inte alls mammig utan jag fick äta min mat ifred, klart han var ju där och tiggde lite kyckling, bröd och tomater, hade nämligen köpt med mig en sallad hem från Paprika.

Nu äter jag en massa smågodis från 4-Gott.

Inga kommentarer: