söndag 19 april 2009

Jättekul igår, nya LO




Var roligt igår, gjorde hela 8 nya LO, 6 på Wilgot och 2 på Noblesse, jättegod mat och trevliga människor, vann ett presentkort på 150 kronor hos http://www.tingtura.se/ , så det blir till att köpa lite stämplar därifrån, kul, kan ju används när man gör kort. Har anmält mig till en liknande scrapträffOrust i slutet på juni, vet ej om det finns plats kvar, annars får jag stå på väntelista.

Här hemma hade det fungerat bra, de hade åkt iväg en sväng och promenerat, Wilgot sov när jag kom hem. Vaknade strax efter jag kom hem och ammade lite, ja och flera gånger till på natten som vanligt. Undra just när han skall sova en hel natt igenom, blir väl först när jag vant honom av vid amningen.

Idag har vi tagit det lugnt, tog en promenad i motionspåret i Furulundsparken och min bror har gjort klart fasaden.

Wilgots nya mat idag är att gilla idag är ost, något han heller inte velat äta förut, konstig prick.

Inga kommentarer: