fredag 7 november 2008

Gick bra igår

Det gick bra igår, Wilgot sov när jag kom hem, fast det tog en halvtimme med skrik och gråt innan han somnade, från lillkillen alltså, inte från Micke.

Första hjälpen kursen för barn igår var mycket bra och nyttig, bra att lära sig hur man gör om de sätter i halsen eller andra hemskheter som jag inte ens vill skriva här, måtte jag aldrig någonsin få användning för det vi lärde oss igår. Är ju skillnad på hur man hjälper ett barn under ett år som sätter i halsen mot barn som är över ett år.

Snart första advent, dags för lussekattsbak då, mums, så gott med saffran i. Då är det även tid för att hämta ut pepparkakaorna jag beställde i juli från pepparkaksbageriet i Göteborg, de är så tunna och goda, med lite citronsmak i. http://www.goteborgspepparkaksbageri.se/

Annars blev det en mycket kort promenad på 25 minuter idag, och lite handling på ICA nu på kvällen.

Mätt på godis just nu, köpte en hel del då jag var i stan i mändags, de har verkligen så mycket gott och färskt godis att köpa på www.4gott.se

Inga kommentarer: