måndag 21 december 2009

Lugn dag på dagis

Verkligen lugnt på dagis idag, hela 4 barn var de där :-) , ja tre stycken och Wilgot då. Tydligen hade några magsjuka och ögoninflammation sedan så är en del jullediga. Ja så lugnt lär det varit, kan nog vara mysigt det med, bara fyra barn och fröken vid matbordet. Han var ute och gungade när jag kom, jätteglad, märkte inte ens att jag kom. Dagis imorgon med sedan inget dagis på typ 2 1/2 vecka om inte jobbet ringer. De hade ringt imorse tror jag vid 06.15 men eftersom Wilgot tog sovmorgon till 06.30 och mobilen låg i datarummet så hörde jag den inte. Iofs så har det varit skönt att få städa undan idag litegranna och tvättat och sånt.

Ja dagis som sagt imorgon för Wilgot mellan 09.00-14.00,jag skall till MVC 10.30 för att lyssna på hjärtljuden, får hoppas lillknodden håller sig lite lugnare denna gång, han behöver ju inte möblera om i magen varje gång liksom :-) .

Annars hopppas jag på lite snö imorgon, vore fint med en vit jul, de har ju snö inne i Göteborg, det vill jag med ha så Wilgot kan få åka pulka.

Ja julgranen lyckades han riva ner imorse så klart,gissa om jag blev glad på han.

Inga kommentarer: