måndag 20 juli 2009

Snart dagisstart :-(

Inte hänt så mycket, promenad till Nödinge på morgonen, sedan lek och bus inomhus. Efter middagen gick vi till lekplatsen vid Wilgots dagis och lekte en timme, det gjorde vi igår med, bra at han är där mycket så känner han igen sig sedan när han skall dit i augusti,om fyra veckor bara, jisses tiden går på tok för fort.Skulle mer än gärna ha honom hemma ett bra tag till. Blir så konstigt att bara få se honom några få timmar om dagen, innan vi går till dagis på morgonen en kort stund och sedan på eftermiddagen när vi kommer hem, blir inte så många timmar per dygn det, jag får njuta av att han fortfarande sover med mig i sängen. Fast nu när han börjar dagis så blir han kanske mer trött och sover hela natten igenom, nu vaknar han ju en gång på kvällen och då kommer han över till mig i dubbelsängen, mig gör det inget, jag gillar att ha honom bredvid mig när jag sover, skulle vara tomt att ha honom i eget rum just nu iallafall, det får bli när han är lite större.

Annars har han äntligen börja äta bättre, nu äter han varm mat igen, både till lunch och middag och gröt till frukost och kvällsmat, hopas han fortsätter så nu, han sover mycket bättre nu när han börjat äta igen, tänderna spökar väl mindre nu också kanske. Men de är inte uppe ännu helt ur skinnet.

Annars händer det inte så mycket, på lördag tänkte vi gå till loppisen på Heden och se om vi kan hitta lite billigt Duplo eller Briojärnväg till Wilgot, efter det blir det nog en sväng till Liseberg, på söndag blir det kalas för mig, jag blir ju hela 35 år nästa tisdag den 28 juli, jisses 35 år det låter på tok för gammalt, känner mig inte som 35 :-D.

Inga kommentarer: