onsdag 21 juli 2010

Buzzador Natusan first touch

 “Natusan First Touch är den första första produktserien i Sverige som är speciellt utvecklad och anpassad för nyfödda bebisars känsliga hud. Serien består av sju olika produkter som håller bebishuden mjuk, len och hel. Hela serien är noggrant testad, dokumenterat mild, och fri från parfym och färgämnen.”

Är ju med i  Buzzador och för ett tag sedan fick jag hem produkter från Natusan first touch att testa.


Natusan first touch  Bath: Använder både Winvcent och Wilgot  badet, det positiva med denna till skillnad mot många andra parfymfria babyprodukter är att denna ger ett härligt lödder och denna produkt kommer jag fortsätta att köpa till Wilgot och Winncent. Huden blir mjuk och len också.

Natusan first touch oil: Har jag använt när jag masserat Wincents mage och den gillar jag också, den är skön och behaglig att massera Wincents hud med. Även bra att ha i Wincents bad och att smörja in tex sina egna torra armbågar :-)

Inga kommentarer: