tisdag 21 oktober 2008

Trappgrinden uppsatt

Nu är trappgrinden uppsatt, tur det för nu klättrar han överallt, skall resa sig mot allt, även mot sånt som det inte går att resa sig mot. Vet inte hur många gånger han har ramlat och slagit sig idag, inte hårt som tur är eftersom han slutar gråta så fort jag tar upp honom. Blev den dyra trappgrinden för 1099 .-, vi har ju inget annat val då trappan är byggd som den är.

Regn idag också, har inte varit ute idag, igår var vi ute i regnet som tur var somnade han efter en stund så att jag kunde lägga honom ner i vagnen och täcka över med regnskyddet så att han slapp bli vått, sedan sov han även när vi kom hem, vile inte väcka honom så han fick sova ute i regnet i 30 min, under ett paraply, han sov hur gott som helst, och jag stod på insidan och tittade ut genom fönsret hela tiden ifall han skulle vakna :-D . Nu har jag beställ ett nytt regnskydd, hoppas det kommer fort så att han slipper bli blött när det regnar, han vill ju titta ut genom regnskyddet hela tiden och då blir han helt genomvått, det nya regnskyddet har en genomskinligt lucka., hoppas han blir nöjd med det. Blir det från Axel&Ida, har inte hittat något annat regnskydd som verkar passa.

Inga kommentarer: