onsdag 8 oktober 2008

Morgonpigg kille

05.00 vad annars, tydligen lillkillens tid att vakna, jättekul :-)

BVC idag, två förskolor, dvs dagis enligt mig kommer på besök, Alkotten och Kristallen, skall bli kul att få höra vad de har att säga och se om de är intressanta att anmäla Wilgot till. funderar på att vara mammaledig till augusti 2009, har ju ändå inget jobb att gå tillbaka till, fast samtidigt kanske man skulle söka dagis redan i vår ifall det dyker upp ett intressant jobb att söka, sedan är jag ju lasad så de kan ju ringa och erbjuda mig jobb från fem olka ställen jag satt upp på en lista, hoppas isåfall de inte ringer från Borås för det går inte att pendla så långt nu, ringer de måste man tacka ja annars försvinner man från listan.

Skall bli kul att mäta opch väga Wilgot idag.

Funderar på att börja gå till ÖF snart, vore kul för Wilgot att umgås med andra barn och nyttig dessutom, och bra att få umgås med lite andra än katten och Wilgot på dagarna. Bara så svårt för att komma iväg när jag absolut inte känner någon där.

Scrapade två LO igår, idag till inkywings tävling, första gången jag scrappar för tävling, tur de lottar ut vinsterna så har alla lika stor chans att vinna oavsett hur duktig man är på att göra LO.

Inga kommentarer: