tisdag 13 oktober 2009

Allt bra idag

Idag var Micke hemma med Wilgot då jag skulle vara På Östra Sjukhuset för att göra KUB 11.00, jisses det tar tid att ta sig dit, bussen gick hemmifrån 9.17 och jag var där 10.35, lite stopp i spårvagnstrafiken också gjorde sitt. Ja allt gick bara bra, fick bra siffror och lillknodden mätes till 13+0, så då går jag in i vecka 14 idag, får se vad bf blir efter RUL 26 november, som det är nu efter idag runt 19-20 april nästa år. Fick tre ulbilder med mig hem på en mycket livlig knodd som inte var stilla många sekunder, måste haft värsta vakenperioden då jag var där.

Ja nu öppnar lillknoddens blogg officielt då, skriver inte där varje dag, skriver för att i efterhand komma ihåg allt under graviditeten, man glömmer nämligen väldigt fort märker jag :-D

http://lillknoddensblogg.blogspot.com/ ja lillknoddens blogg

Inga kommentarer: