onsdag 6 oktober 2010

Dagis imorgon






Ja Micke och jag är också ordentligt förkylda, det var väl väntat med Wilgot och Wincent är bättre. Tänkte att Wilgot skulle få gå till dagis imorgon, skall han vara hemma tills han är helt snorfri så lär han inte vara på dagis många dagar denna termin, nu har han ju varit hemma från dagis förra veckan och måndag och tisdag denna veckan, nu lär han väl inte smitta längre tycker jag.

Wincent har börjat med nya glädjetjut, de låter riktigt roligt och han kan sitta där helt knäpptyst och sedan bara fyra av ett glädjetjut, kan säga att hjärtat hoppar upp i halsgropen vissa gånger när han överaskar en så :-)

Annars går det så där med gröten, får jag in fyra skedar är det mycket, han är glad men vrider på huvudet hela tiden och det gäller att få in lite gröt i munnen när han öppnar den, det är inte så att han öppnar munnen när skeden kommer, idag är den dag han ätit några skedar iallafall.

Idag lämnade jag och Wilgot Micke och Wincent hemma och så gick vi runt Alafors, köpte lite Festis till han på kiosken som vi satt och drack på bänken utanför, första gången sedan Wincent kom som han fick vara helt själv med mig, det får vi göra lite oftare, han behöver få vara helt själv med mig utan Wincent som tar en massa uppmärksamhet.

Härligt soligt väder igår men skitväder ute just nu, regn och blåst , hoppas det går över till imlorgon.

Blir mycket korv och köttbullar här nu då vi är testfamilj åt Scans nya produkter, Mina favoriter, detta bloggar jag om i min bakblogg.

Inga kommentarer: