söndag 20 juli 2008

Kalaset avklarat

Kalaset avklarat. Lagade lite köttfärsås till Wilgot idag, han fick provsmaka och tyckte om det. Annars fick han broccolipure, köttpure, sötpotatispure idag och det slank ner lätt och fort utan problem, trots att köttpure och ren broccolipure är ny smak för han. Nu har han precis somnat, hoppas han sover nu utan att vakna innan jag lägger mig, han vaknar ju ändå varannan trdje hela natten igenom och vill äta. Fick pengar i present så nu kan jag köpa ny köksmaskin och matberedare, så kan jag äntligen sätta igång och baka en massa gott bröd. Blir nog tekakor först, med havre i vilket gör de väldigt saftiga och goda, sedan lite vanliga frallor, hönökaka och ciabatta. Hoppas på sol imnorgon så jag kan ta en långpromenad, idag har jag inte varit utanför dörren.

Inga kommentarer: