onsdag 16 juli 2008

Nya QKdies

Fick lite nya QKdies som jag beställt idag, nyckelpiga, geting och lamm, kul med lite nya, samt lite knappar och band i blått och lite papper med söta babymotiv jag vunnit på tradera.
Har gjort en ny LO på Wilgot.

Han är allmänt lite gnällig, nog magen som spökar nu när han börjat äta, mera gaser och så blir han väldigt förstoppad, han fick massa katrinplommonpure imorse som gjorde susen, annars har plommonpure och päronpure inte haft större effekt, får höra på BVC imorgon vad jag skall göra, han skall dit på 6 månaders kontroll, kul att se hur stor han blivit. Märkte idag att en tand är på väg, gör han säkert lite gnällig också och så har han börjat sova oroligt på nätterna igen, ligger och viftar med armar och ben och bökar runt, precis som han gjorde runt 4 mån ålder. Han vill fortfarande ha mat varannan till var tredje timme på natten., inte direkt jobbigt för mig, vi somnar ju om fort båda igen, vi samsover ju, så han äter och jag somnar om. Önskar bara han kunde somna själv, nu måste jag buffa honom i rumpan till sömns, även dagtid. Vet inte vad de skall kunna på 6 månaders kontrollen, men han vänder runt från rygg till mage, sitter med lätt stöd, även utan men då väldigt framåtböjd, pratar på olika sätt, griper tag om saker, följer saker med blicken. vi får se om han blir godkänd imorgon :-)

Inga kommentarer: